Mércores 29 de abril (fai clic aquí)

As tarefas que propoñemos para o mércores 29 de abril son:

LENGUA:
¿Es correcta esta frase?
Mañana en el comida comeremos un pollos con ensalada.
¡Claro que no! Pero, ¿sabrías explicar el error?
Mira estos vídeos y seguro que te ayuda a explicarlo:
Ahora seguro que ya entiendes el error, non coincidían el género y el número. La frase correctamente podría ser:
Mañana en la comida comeremos un pollo con ensalada.

Para que puedas seguir repasando el género y el número te dejamos esta ficha interactiva, que si prefieres puedes copiar en un folio o libreta y hacerla tú mismo.
MATE:
Para matemáticas os dejamos a continuación 3 problemas matemáticos. Leed con mucha atención para resolverlos correctamente. Recordad que los pasos para resolver un problema son: 
1. Leer el enunciado varias veces con atención. 
2. Escribir los datos que me dan. 
3. Leer de nuevo la pregunta del problema para pensar que operación tengo que hacer. 
4. Hacer la operación y observar que tenga sentido el resultado. 
5. Escribir la solución. 
En esta ocasión no os dejamos PDF imprimible o para copiar, si no que os facilitamos los enunciados de los problemas a continuación para hacer en cuaderno o folio:
  • Los lunes, miércoles y viernes corro 30 minutos al día. ¿Cuántos minutos corro al final de la semana? ¿Cuántos minutos corro en dos semanas?
       *Pista: recuerda que ya sabes multiplicar.
  • Tenía ahorrados trescientos cuarenta y dos euros, me he gastado sesenta y cinco en regalos para mi familia. ¿Cuántos euros tengo ahora?
  • Voy a coger el bus, el ticket cuesta un euro y cincuenta centimos. Pago con un billete de 5€. ¿Que monedas me devuelven? ¿Que monedas necesitaría para pagar justo?
LINGUA:
Agora mesmo non é momento de ir ao parque, sabedes que podedes saír pasear unha hora ao día pero mellor por lugares onde non haxa moita afluencia de xente. Pero, cando vas ao parque, chamas correctamente aos obxectos que alí hai e aos xogos que realizas?
Compróbao realizando a seguinte ficha interactiva, se prefires podes debuxar ti un parque e logo poñer o nome ao lado dos obxectos e xogos.

O parque, una ficha interactiva de alvarezcampos
liveworksheets.com
CIENCIAS:
Hoxe en ciencias toca: RETO 3 para lograr organizar unha excursión. Espero que a  nota de onte vos quedase ben explicada para que as vosas familias estean ao tanto de todo. Imos co reto de hoxe:
Este é un mapa do recorrido que vai facer o autobús para levarnos dende o noso cole (punto branco que pon "C.E.I.P Bergantiños") ata o museo sinalado en vermello. Poñendo atención ao mapa responde a estas preguntas nun caderno ou folio (copia a pregunta e logo responde).
1. O museo está nunha paixase de costa ou de interior?
2. O museo está na Coruña, isto é unha aldea ou unha cidade?
3. En primeiro fomos de excursión a unha olería en Buño, buscao no mapa. Que excursión é máis lonxe a da oleria ou a do museo?
4. Como vedes lévanos 32 minutos chegar ao museo, se a visita comeza ás 10.00h, a que hora temos que saír do cole para chegar a tempo?
a) Saíndo ás 10.32h chegamos a tempo.
b) Saíndo ás 9.28h chegamos a tempo.
c) Saíndo ás 9.50h chegamos a tempo.
PLÁSTICA:
Hoxe propoñemos que fagades debuxos abrebocas similares a estes dos exemplos:








Para saber como se fan podedes consultar o seguinte vídeo:


EDUCACIÓN FÍSICA:
MÚSICA: aquí deixamos o enlace que accede á aula virtual cos contidos de música.


Recordamos tamén que na páxina principal do blogue (marxe dereito) tedes acceso a webs onde poderedes atopar xogos das direfentes áreas. Así como aos blogs de inglés, PT e AL.

Que teñades moi bo día!

Comentarios